vrijdag 5 januari 2024

Challenge 11 - alles mag

  Hoi,

Eerst en vooral mijn beste wensen voor het nieuwe jaar en veel knutselplezier, maar ook een goede gezondheid!


We gaan verder met onze challenge .

Eerst maken we de winnaar en top 3 bekend van onze laatste challenge

Winnaar - challenge 10   -  9 Christa

Van harte proficiat, Hier is je winnersbadge. Mail even naar claudiaskaartjes@outlook.com met je gegevens en we sturen je een verrassing toe.


Top 3 gekozen door DT lid, gekozen door DT lid Antje
1 Catrien (10)
2 Maryann (4)
3 Caroline's creaties (1)

Hier is jullie winners badge

Nu gaan we verder met de challenge voor deze week.

Challenge  11 met als thema Alles Mag

Doen jullie mee. 

Hier zijn de supertoffe voorbeeld van het DT Team

Veel plezier met onze challenge

Claudia, Antje, Deanne, Ilonka, Kel, Lisbeth


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

4 opmerkingen:

  1. Oh, superleuk dat ik heb gewonnen met mijn kaart! Heel erg bedankt Ik stuur een mail. En natuurlijk gefeliciteerd aan de top 3. Ook erg mooie voorbeelden van het DT team.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gefeliciteerd aan de winnaar en toppers..mooie voorbeelden dames......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat ik in de top 3 sta, dank je wel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen